mercredi 9 avril 2008

Sjuk...

Jag vaknade idag pa morgonen med halsont men det var inte sa farligt. Vid halv 12-tiden borjade jag ma riktigt daligt och nar vi kom hem till min fransyska for att ata lunch bad jag om att fa hoppa over maten och ga och lagga mig direkt. Det fick jag och jag sov 2 timmar innan min mamma ringde och vackte mig. Eftersom det ar sa dyrt att ringa bestamde vi att jag skulle skicka ett mail sa det har jag gjort nu, snyftandes. Jag blir sa ynklig nar jag blir sjuk och saknaden efter familjen blir ju inte mindre nar att man inte mar bra. Vi tog febern forut och det visade 38,1. Mamman ar orolig sa hon har bestallt tid hos lakaren fast jag bestamt havdat att det inte behovs. Men nu far jag val ga dit i alla fall. Jag antar att jag har samma sjuka som alla andra, feber, ont i halsen och huvudvark. Hoppas bara att det blir battre tills imorgon sa jag kan hanga med till Normandie. Hoppas ni andra har haft en trevlig eftermiddag, for det har inte jag :( //Hanna

Aucun commentaire: