mercredi 9 avril 2008

inget for djurvanner eller utseendefixserade ^^

konversationen nedan ar inget for djurvanner. haha.
Jag bor naganstans ute pa landet pa en gammal farm. det ar valdigt intressant med manga saker man inte sett hemma. trodde tillexempel inte att sa gamla kontaktutag fanns sa att inte alla tekniska prylar fungerar i dem. (min plattang blev lidande dar) och aven som konversationen under har berattar:


"aaa fina kaniner, har ni dem bara eller har ni namn pa dem?"
"hehe... ee.. ne assa, detta blir till pals sen..."

Jag trivs dock jattebra dar o familjen ar jattesnall. I sondags tog de mig till slottet i Varsaille, vilket mina kulturintresserqde kompisar holl pa att doda mig for. underbart var det.

helq resan hitills har varit underbar forutom att manga av oss nu ar forkylda och trotta. aldrig mer att jag ska klaga pa att det ar kallt i skolan eller hemma!!!!

/ forkyld pauline

Aucun commentaire: