mercredi 9 avril 2008

Bonjour

Nu är halva resan förbi, det är mycket trevligt här fast vädret är otroligt daligt. Solen lös bara pa oss i mandags:(
I Paris fanns det tid för mycket och när lordagen var över hade jag hunnit med Eiffeltornet (dock var jag aldrig uppe), Triumfbagen, promenad pa Champs Elysèes, Louvrenhopping:) Sa jag var helnöjd efter det besöket. Vi kom fram till Mamers lite senare än planerat men det var inte sa farligt.
Söndagen skulle vi tillbringa med vara franska familjer, jag fick en 5 rätters till middag och efter det var det bowling med andra utbytesstudenter. Sen film med Märtra och hennes fransyska.
I veckan har vi träffat borgmästaren av Mamers, shoppat, kollat pa slott, varit pa en vingard och provsmakat viner.
Idag ska vi prova pa "accrobranche" vilket är en hinderbana 12m upp i träden. Ska bli kul, sen ikväll är det pizza och karoka som gäller:)

1 commentaire:

Anonyme a dit…

Hej Sarah
Denna superb vecka för mig, och hoppas jag för dig för?
Jag hade gyckel med dig, och jag hoppas att ett ska res-examined mycket snabbt: du måste gå denna sommar tillbaka dessutom!!
Kyssar och bra kurage för ditt jagar ;)
Thanks for this week and don't forgot you promise me something !!
Puss puss and see you soon ( I hope)

* Amélie *

Fr : coucou Sarah
Cette semaine a été superbe pour moi et j'espère pour toi aussi?
Je me suis bien amusé avec toi et j'espère qu'on se reverra très vite : tu dois d'ailleurs revenir cet été!!
Bisous et bon courage pour tes cours ;)