vendredi 11 avril 2008

Sista dagen...

Jaha, da var det sista dagan som vi spenderar har i Mamers. Jag tror jag pratar for en stor del av oss nar jag sager att det kanns otroligt skont. Man borjar bli trott pa att ga runt har och frysa. Ska bli skont att fa komma hem och traffa familj och vanner igen. Och tank bara en sadan sak att man snart kommer att fa ata vad man vill, nar man vill och hur man vill! Jag ar riktigt sugen pa en stor portion med hemlagad spaghetti och kottfarssas just nu alltsa :P Kanns inte som att man fatt i sig sa mycket nyttigt den har veckan, det har mest blivit sotsaker och annat daligt.
Maste anda saga att jag kanner mig mycket piggare idag, i onsdags madde jag verkligen inte bra, jag har aldrig frusit sa mycket i hela mitt liv tror jag. Trots att jag protesterade sa fick jag anda pallra mig ivag till en fransk lakare i onsdags kvall. I Sverige gar man ju vanligtvis inte till lakaren efter bara en dag med feber men man verkar ha en helt annan syn pa det har :P Doktorn sa i alla fall att det var en halsinfektion och skrev ut antibiotika. Valdigt onodigt enligt mig men jag orkade inte tjabba imot just da. Sa nu far jag glatt svalja dom dar jakla tablatterna fram tills pa tisdag. Tabletterna ar helt enorma och fast jag delar dom pa mitten haller pa att spy varje gang jag ska svalja dom. Men men, det ar inte sa mycket att gora at och jag mar ju faktiskt battre.
Ikvall blir det fest men jag har inga hoga forvantningar pa den direkt. De flesta ar ju mer eller mindre sjuka sa det blir nog inget vidare drag :P Anna, som fortfarande ar frisk, tror verkligen att hon ska klara sig :P ar ytterst tveksam till det men jag onskar henne all lycka till ;) Imorgon blir det Paris och sen ar det bara en lang bussfard innan man antligen ar hemma. Det drojer nog lange innan jag lamnar Sverige igen. Borta bra, men hemma bast!

Aucun commentaire: