mardi 27 avril 2010

Fatons resa!

När jag tänker tillbaka på veckan som var så kan jag bara summera det med ett ända ord, UNDERBAR!
Att en resa till Paris med folk som jag knappt kände skulle bli så himla bra trodde jag aldrig. Vi hade så skoj tillsammans och trivdes så pass bra, som om vi hade känt varandra hela livet. Jag kan påstå att detta var den roligaste resan jag har gjort "och då har jag gjort många"!
Paris i sig var ett väldigt fin stad och hade sina egna tjusningar. Jag kan inte förklara det med ord, man måste se det för att förstå vad jag menar!
Jag vill tacka hela franska gruppen för en rolig resa, och ett speciellt tack till Bawar som gjorde min resa ännu mer skämtsam :)
Elisabeth och Carina, tack för ert arbete angående Parisresan. Ni lyckades verkligen jättebra och jag hoppas att ni fortsätter med denna resa för den var verkligen lärorik!
Au Revoir/ Faton

Aucun commentaire: